SMÍCHOV v létě představí nový program a odlehčenou grafiku

Smíchov
Smíchov

Stanice SMÍCHOV skupiny Nova představí 1. července 2015 nové programové schéma a facelift staniční grafiky. Hlavní prostor ve vysílání dostanou oblíbené sitkomy, které si všichni milovníci zábavy budou moci vychutnávat v hlavním vysílacím čase hned sedmkrát týdně. Společně s programem se promění i vizuální podoba stanice – diváci se mohou těšit na nové staniční identy, upoutávky a další grafické elementy.

Stanice SMÍCHOV skupiny Nova představí 1. července 2015 nové programové schéma a facelift staniční grafiky. Hlavní prostor ve vysílání dostanou oblíbené sitkomy, které si všichni milovníci zábavy budou moci vychutnávat v hlavním vysílacím čase hned sedmkrát týdně. Společně s programem se promění i vizuální podoba stanice – diváci se mohou těšit na nové staniční identy, upoutávky a další grafické elementy.


SMÍCHOV, stanice plná zábavy, svým divákům přinese populární série Dva a půl chlapa, Přátelé, Pravidla zasnoubení, Zlatá sedmdesátá, Jsem do tebe blázen, Mike a Molly, Plný dům, Průměrňákovi, Ženatý se závazky nebo Joey. Diváci se mohou těšit také na premiérové řady seriálů Muži sobě a Millerovi.


„Program SMÍCHOVA plánujeme přímo pro diváky v mladší cílové skupině 15-34, kteří podle výsledků sledovanosti nejvíc milují právě sitkomy. Nově jsme se tak rozhodli rozšířit jejich vysílání v prime time do celého týdne a odlehčili jsme i vizuální podobu stanice,“ říká Alex Ruzek, ředitelka sekce programu skupiny Nova. Zatímco hlavní seriálový program je určený především dospělejšímu publiku, menším divákům nebude chybět dopolední a podvečerní animované pásmo Smíškové, které přinese seriály KungFu Panda, Spongebob v kalhotách, Scooby –Doo a Tučňáci z Madagaskaru.
V upravené staniční grafice je na první pohled patrné zjednodušení barevnosti. Součástí nové grafické výbavy jsou mj. také staniční identy a upoutávky, které vizuál doplňují hlavními seriálovými tvářemi neoblíbenějších formátů pro děti i dospělé. „Upravená grafika stanice se více blíží dospělejším divákům. Facelift vychází z původní výtvarné koncepce, image zůstává vtipná i hravá a snaží se uplatnit i nové prvky proma, které jsme nedávno úspěšně zavedli ve vysílání na hlavním kanále TV Nova,“ doplňuje Alan Záruba, kreativní ředitel skupiny Nova.