V minulém 9. týdnu zaujala skupina Nova téměř 40 % diváků

logo Nova Group 2017
Zdroj: TV Nova logo Nova Group 2017

Druhý díl třetí řady fenomenální show Tvoje tvář má známý hlas včera dosáhl 38,13% share v 15-54 a v širší cílové skupině 4+ ho sledovalo 1 345 tisíc diváků.

Druhý díl třetí řady fenomenální show Tvoje tvář má známý hlas včera dosáhl 38,13% share v 15-54 a v širší cílové skupině 4+ ho sledovalo 1 345 tisíc diváků. Nejvíce show zaujala ženy v CS 15-24 let, jejichž podíl na sledovanosti byl 57,39 %. Tato epizoda se stala nejsledovanější ve 21:53, kdy ji sledovalo 1,642 miliony diváků starších čtyř let a podíl na sledovanosti v CS 15-54 byl 49,46 %. Celkově v neděli 5. března 2017 dosáhla skupina Nova 45,32% share v prime time v CS 15-54 a naprosto bezkonkurenčně tak dominovala televizním skupinám českého trhu.

V devátém týdnu 2017 přilákaly nejvíce diváků k televizním obrazovkám již tradičně Televizní noviny (38,22% share v 15-54) a seriály Ordinace v růžové zahradě 2 (31,25 % diváků 15-54 u TV), Ulice (36,44% podíl na sledovanosti v 15-54) a Specialisté (22,67 % v 15-54 u televize). V minulém týdnu pokračovala dobrodružná reality show Robinsonův ostrov, na kterou se v průměru dívalo 24,40 % diváků u TV a reality show Výměna manželek (29,09% share v 15-54).

Ze všech filmů diváky na TV Nova nejvíce zaujala romantická komedie Návrh, na kterou se v pátek v večer dívalo 22,30 % diváků 15-54 u obrazovek. Animovaný film Legenda o sovích strážcích bodoval u diváků v pátek od 20:00 na stanici Nova Cinema s podílem na sledovanosti 9,11 % v CS 15-54. Nova Action zaujala diváky ve středu krimi seriálem Kriminálka Miami od 21:10 (4,69% share v 15-54). Na Nova 2 se nejlépe dařilo sitkomu Přátelé (4,23 % v 15-54 u TV) v úterý od 19:50 a na Nova Gold seriálu Ordinace v růžové zahradě (2,46 % v CS 15-54 u televize) v pátek od 21:55.

Souhrnně tak skupina Nova programem svých stanic v prime time v minulém týdnu zaujala 39,76 % diváků 15-54 u televizních obrazovek. Stala se tak nejsledovanější televizní skupinou na českém trhu a potvrdila svůj stabilní náskok nad nejbližší konkurencí.

Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere